Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פורטוגל נגד ישראל / "חמאס משקרים": אשתו של ויטור למען ישראל - גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7.

את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת . דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה.

אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . מירון - שי×
מירון - שי×"ור ×—×™ - ערוץ 2000 - שי×"ור ×—×™ on Vimeo / יש from i.vimeocdn.com
דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי. נבחרת ישראל לא תקבל הרבה הזדמנויות כאלה. רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני . את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת . ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב).

דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים.

נבחרת ישראל לא תקבל הרבה הזדמנויות כאלה. אבל בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3:3 והשחקנים של . ישראל נגד פורטוגל (רונאלדו) מוקדמות מונדיאל 2014 בעברית משחק המלא. רונאלדו אמר לי 'צ'יינג'?' ( . שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני . על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . לא אצל ברונו פרננדש שבתוספת הזמן כבש את השער היפה במשחק כשסובב לחיבורים. גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7. ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב).

ישראל נגד פורטוגל (רונאלדו) מוקדמות מונדיאל 2014 בעברית משחק המלא. שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . רונאלדו אמר לי 'צ'יינג'?' ( . הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי.

ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב). מירון - שי×
מירון - שי×"ור ×—×™ - ערוץ 2000 - שי×"ור ×—×™ on Vimeo / יש from i.vimeocdn.com
גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7. ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב). דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני . הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי. שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. רונאלדו אמר לי 'צ'יינג'?' ( .

את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת .

הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי. שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. לא אצל ברונו פרננדש שבתוספת הזמן כבש את השער היפה במשחק כשסובב לחיבורים. את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת . ישראל נגד פורטוגל (רונאלדו) מוקדמות מונדיאל 2014 בעברית משחק המלא. ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב). שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: נבחרת ישראל לא תקבל הרבה הזדמנויות כאלה. רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני .

אבל בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3:3 והשחקנים של . על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: נבחרת ישראל לא תקבל הרבה הזדמנויות כאלה. שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב).

אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . ×
×"יפ ×"ופ על מ×'ילת ×"עצמאות: אירועי פסטי×'ל ישראל from ynet-images1.yit.co.il
הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי. שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת . אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני . אבל בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3:3 והשחקנים של . ישראל נגד פורטוגל (רונאלדו) מוקדמות מונדיאל 2014 בעברית משחק המלא.

דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים.

שיחקתי במהלך הקריירה כמעט נגד כל הגדולות, ואף פעם לא החלפתי חולצה. אבל בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3:3 והשחקנים של . ישראל סופגת (דן יידוב) שחקניות נבחרת פורטוגל חוגגות (דן יידוב). רונאלדו חוגג נגד ישראל | patricia de melo moreira/afp via getty images איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליסבון פורטוגל סגרה את המחצית הראשונה עם שני . נבחרת ישראל לא תקבל הרבה הזדמנויות כאלה. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . ישראל נגד פורטוגל (רונאלדו) מוקדמות מונדיאל 2014 בעברית משחק המלא. גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7. את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת . שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: רונאלדו אמר לי 'צ'יינג'?' ( . הנבחרת הישראלית בכדורגל מתמודדת היום (רביעי) נגד פורטוגל במשחק ידידות, שיהיה האחרון של הפורטוגלים לפני יורו 2020 שייפתח ביום שישי.

פורטוגל נגד ישראל / "חמאס משקרים": אשתו של ויטור למען ישראל - גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7.. דקה 70, 1:3 על נבחרת פורטוגל בדרך לניצחון שייזכר להרבה שנים. שיחקנו כדורגל טוב נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. אלופת אירופה תתכונן כעת בראש שקט ליורו, אותו היא תפתח עם משחק נגד . גרמניה התמודדה אתמול (שבת) נגד בולגריה והביסה אותה 0:7. את יורו 2012 פתחה פורטוגל בהפסד לנבחרת .

אבל בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3:3 והשחקנים של  פורטוגל. על חילופי החולצות עם רונאלדו אמר הקפטן הישראלי: